1. pl
  2. en

Oferta korekty barwnej

Kolorki we filmie robimy w :
teledyski, reklamy, spoty reklamowe i filmy produktowe, filmy instruktażowe oraz filmy wizerunkowe.
ikona
ikona
Logo Davinci Reslov
Logo balck magic design

Jedna z naszych produkcji w systemie Black Magic Desgin. 
Reżyser:Michał Jarczyk
Zdjęcia: Bartosz Opolski oraz Jarosław Witoń
Korekta barwna: Jarosław Witoń

Dzisiaj mamy rok 2022 i temat wygląda nieco inaczej.  

Pierwszy kolorowy film ,,World's Oldest Color Film" nakręcony został w 1902 roku przez Edwarda Raymonda Turnera z Londynu. 

Bryony Dixon wyjaśnia, że o nakręceniu filmu wiedziano już od pewnego czasu, jednak dopiero teraz mamy możliwość, aby go objerzeć. Istniał film kolorowy, ale nie

był naturalnie kolorowym filmem – producenci po prostu kolorowali rolki z filmem.

Wszechobecne matryce mają standardową szerokość 35 milimetrów, a rolka filmowa miała 38 milimetrów, przez co nie było możliwości, aby ją odtworzyć. Zbudowano na tę okazję specjalny projektor, który pozwolił na wyświetlanie filmu. 

Dzięki temu można wyciągnąć piękny wniosek: w filmie, tak jak w każdej dziedzinie sztuki i nauki, nie ma osób wszechwiedzących. Uczymy się cały czas!
Nie bójmy się pytać i powiększać swojej wiedzy, niezależnie od naszych umiejętności i doświadczenia. 

Jedna z naszych produkcji w systemie Black Magic Desgin. 
Reżyser:Michał Jarczyk
Zdjęcia: Bartosz Opolski oraz Jarosław Witoń
Korekta barwna: Jarosław Witoń

Dzisiaj mamy rok 2022 i temat wygląda nieco inaczej.  

Pierwszy kolorowy film ,,World's Oldest Color Film" nakręcony został w 1902 roku przez Edwarda Raymonda Turnera z Londynu. 

Bryony Dixon wyjaśnia, że o nakręceniu filmu wiedziano już od pewnego czasu, jednak dopiero teraz mamy możliwość, aby go objerzeć. Istniał film kolorowy, ale nie

był naturalnie kolorowym filmem – producenci po prostu kolorowali rolki z filmem.

Wszechobecne matryce mają standardową szerokość 35 milimetrów, a rolka filmowa miała 38 milimetrów, przez co nie było możliwości, aby ją odtworzyć. Zbudowano na tę okazję specjalny projektor, który pozwolił na wyświetlanie filmu. 

Dzięki temu można wyciągnąć piękny wniosek: w filmie, tak jak w każdej dziedzinie sztuki i nauki, nie ma osób wszechwiedzących. Uczymy się cały czas!
Nie bójmy się pytać i powiększać swojej wiedzy, niezależnie od naszych umiejętności i doświadczenia. 

W branży filmowej mamy już wszystko: kamery o bardzo dużej dynamice tonalnej, a zapis formatu RAW to podstawa. Szybkie i pojemne karty CFAST z łatwością zapisują materiał z prędkością 500mb/s. Lista jest nieskończenie długa. 
Teledysk Kabe Trap i Grind prod Opiat Bartz został nagrany kamerą Black Magic Ursa mini Pro w nowym wtedy kodeku  4k Braw 50fps. Edycja video FCPX korekcja barwna filmu została wykonana w Davinci Resolv. 
Wszystkie nasze produkcje filmowe takie jak filmy korporacyjne, filmy reklamowe, teledyski, krótkie formy, wideo instruktażowe są tworzone w całości na systemie Black Magic. 

W branży filmowej mamy już wszystko: kamery o bardzo dużej dynamice tonalnej, a zapis formatu RAW to podstawa. Szybkie i pojemne karty CFAST z łatwością zapisują materiał z prędkością 500mb/s. Lista jest nieskończenie długa. 
Teledysk Kabe Trap i Grind prod Opiat Bartz został nagrany kamerą Black Magic Ursa mini Pro w nowym wtedy kodeku  4k Braw 50fps. Edycja video FCPX korekcja barwna filmu została wykonana w Davinci Resolv. 
Wszystkie nasze produkcje filmowe takie jak filmy korporacyjne, filmy reklamowe, teledyski, krótkie formy, wideo instruktażowe są tworzone w całości na systemie Black Magic. 

Nasza oferta skierowana jest dla każdego kto jej potrzebuje. Od Agencji reklamowych po domy produkcyjne.  Jeżeli zależy Ci aby twoje produkcje miały swój styl i charakter zapraszamy. Możesz być pewien rezultatów. 

ikona
Mężczyzna siedzi na fotelu i koloruje film w Davinci Resolv

Przedstawiamy nasze studio 

Kobieta na zdjęciu

+48 515 180 937

 - Creative Agency

działalność gospodarcza

jednoosobowa działalność gospodarcza

ewidencja działalności gospodarczej

jak obliczyć ratę leasingu

©2023 Studio Witoń 

 

Studio nasze wyposażone jest w 10 bitowy referencyjny podgląd OLED LG CX 55 cali, którego kalibracją monitorów opiekuje się firma Koper. W wyposażeniu studia znajdują także Mikro Panel Black Magic Design, karta Blackmagic Design DeckLink Mini Monitor 4K  - wyposażony w łącza 6G-SDI oraz najnowsze HDMI 2.0a-Blackmagic Design Mini Converter LutBox - SDI to HDMI 6G, X-RITE COLORCHECKER PASSPORT. Dodatkowo studio jest udźwiękowione w amplituner Demon oraz głośniki Boston.